2012. március 7., szerda

2. fejezet - A new day



Ismét egy új nap. Delia mint szokás szerint, felkelt, reggelizett és elindult a busszal az iskolába. Épp elindult a jármű, mikor egy lány megszólította őt.
-Szia.., neharagudj, de megtudod mondani, hogy merre van a Stylestina Joseph Gimnázium?
Delia felmérte őt: Magas, vékony, keskeny, helyes arcú, szőkésbarna haja volt, és csak úgy virított a száján a mosoly.
-Ó..,épp oda tartok. Ez a busz egyenesen odavisz. Miért? - Kérdezte Delia, kissé érdeklődően.
-Nemrégiben költöztem ide a szüleimmel, ebbe az iskolába fogok járni. - Szólt mikor a buszból kilépett a két lány.
-Melyik osztályba mész?
-A kilencedikbe. - Felelte meglepetten a lány, Delia arckifejezését látva.
-Én is odajárok, és véleményem szerint, nem a legjobb osztály.
-Mért? - Szólt furcsa fintorral az arcán.
-Hát ez csak az én véleményem, de engem mindig kiközösítenek, lealáznak mások előtt, és néha meg is ütnek. De nem biztos, hogy veled így fognak viselkedni! Ettől még ne kedvtelenedj el! - Bíztatta a lányt Delia és betértek az osztályterembe.
Aznap minden jól ment az új lánnyal, akinek még a nevét se tudta, és mindig elfelejtette megkérdezni tőle. Bár vele nem voltak ismét kedvesek az osztálytársai, mégis két legjobb barátnőjével élvezte a napot.
-Szóval ki is ez az új lány? - Kérdezte Mandy Deliáék házában.
Delia az este hátralévő részében csak mesélt, és mesélt Lilynek és Mandynek az új lányról, mivel ott aludhattak nála.
Amikor már az ágyban voltak és még mielőtt elaludhattak volna Lily mondott nekik egy érdekes dolgot.
- Figyeljetek csak! Én amikor beszélgettem vele, akkor nekem azt mondta, hogy a neve Becky Tonette. Nem valami Tonette volt abba a tehetségkutatóba amelyiket láttunk?
-És nem az a "Tonette" volt az aki, amikor nyilatkozott azt mondta, hogy egyke, és nincs senkije, csak egy barátja?- Nézett Delia-ra és Liliy-re Mandy.
- De nekem azt mondta, hogy a szüleivel költözött ide! Ki lehet ez a lány? - Tűnődött el Delia
-Lányok! Holnap kifaggatjuk! Oké?
-Oké! - Egyeztek bele mindannyian Lily tervébe.

8 megjegyzés:

  1. Vajon mi lesz ebből? :O Elkezdtem izgulni! xD ♥

    VálaszTörlés
  2. xD Az a lényegem!:D Majd szerintem még ma írok még egy részt!:D ♥
    xx: Delia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most írom az elsőt! Te is benne vagy! :D Majd keresd meg magad! (; ♥
      xoxo: Ester ♥

      Törlés
  3. Máris futok a tiedhez!:D Na ne tudjátok meg mi van itt!xD Fent a mozilla csíkon mind a hármunk blogja (Én te és Lily blogja) kivan rakva, és egyszer ide-egyszer oda ugrálok!xD :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát az enyémen nem nagyon fogsz találni semmit xD
      Nálam az a történet, hogy a blogom szerkesztő oldala, a te blogod, a formspring, a twitter, a facebook, a starity... xD Borzalmas :"D

      Törlés
  4. xD Hát ez van ha kapsz egy számítógépet és van Neted!xD Elkellfogadni..:// Mintha nekünk olyan rossz lenne!xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan is volt már, hogy szerkesztettem a starity profilom és véletlen azt zártam be a másik helyet :@ xD

      Törlés