2012. augusztus 27., hétfő

13. fejezet - Unknown

Reggel kikísértem a lányokat a vonathoz. Mikor a vonat befutott a peronra hosszas búcsúzás után, de felszállt a két lány a járműre.
Tény, hogy még mindig hiányozni fognak, de kezdem már elfogadni.
Épp fordultam meg mikor beleütköztem egy, körülbelül velem egykorú fiatal fiúba.
Szépen öltözött, magas volt.
-Neharagudj.. - kezdett bele a bocsánat kérésbe, de én közbe szóltam.
-Semmi baj. Nem a te hibád, én nem figyeltem oda! - A szemébe se mertem nézni miközben ezeket mondtam. Végül felnéztem rá:
Zöld szemei elképeztően gyönyörűek volt, és persze a mosolya is. Hirtelen egész testemet elárasztotta a nyugalom.
-Nem! Ez tényleg nem volt szép tőlem! Kárpótlásul meghívlak egy kávéra!
Ellenkezni akartam de aztán mégis csak elfogadtam a meghívást.
Pár perccel később már a kávézóban ültünk és kortyolgattuk a magunk kávéját.
-Na és mi szél hozott az állomásra? - kezte meg a beszélgetést.
-Két barátnőmet kísértem ki. Mennek haza. - Néztem le búsan az asztalra.
-Értem-szólalt meg, majd ez után ismét egy kérésre nyitotta száját.
-Kérlek, le vennéd a napszemüvegedet? - kérdezte csintalankodva.
Pír borította arcomat illetlenségem miatt. Persze levettem, majd a szemébe néztem.
Hirtelen mintha lefagyott volna, nem szólalt meg csak meredt a szemembe.
Majd hosszas bámulás múlva megszólalt- Jaj neharagudj...csak elbambultam! - úgy tűnt hazudik, de nem firtattam.
-Na és ha már itt tartunk hogy hívnak? -néztem kellemesen helyes arcába.
-Harry Styles vagyok.
Kicsit meglepődtem, de igazából inkább csak azért, hogy nem ismertem fel. Nem akartam sikítozó, vagy nyomulós lenni, ezért inkább tettettem, hogy nem ismerem.
-Én meg Delia Lauryn.
-Szóval ő az - kezdett magához beszélni halkan.
-Neharagudj, nem hallottam mit mondtál!?
-Igazából semmi...csak egyik barátom emlegetett.
Biztos Liam volt az-gondoltam
-Nem ismersz? - tette fel a kérdést Harry miközben arcomat fürkészte.
Na erre igazán nem tudtam mit feleljek. Végül elmondtam az igazságot:
-De igen! Pár napja kezdtem el hallgatni a dalaitokat. Ugye az a "barátod" Liam? - kérdeztem, bár mégis tudtam a választ.
-Igen. Twitterre írt ki téged. Bár gondolom tudod.
-Tudom persze! - mosolyodtam el mire ő is követte példámat.
Mikor végeztünk Harry még odaadta a számlát ("Itt ne hagyd!"), majd elbúcsúztunk egymástól. Sajnos tudtam, valószínűleg ez lesz az utolsó alkalom, hogy látom, de azért mégsem akartam még autogrammot kérni tőle.
Miközben sétáltam haza megnéztem valójában mennyit is fizetett nekem Harry.
Mikor ránéztem a papírra hirtelen boldogság öntött el. Harry telefonszáma.

6 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia. Kértél kritikát a történetedről. Meg is írtam, csak egy interjút szeretnék veled készíteni...remélem benne vagy. Ha neked jó, akkor itt tenném fel a kérdéseket, és válaszolj ugyan itt. :)

    1. Milyen nevet használsz a blogolásod alatt? A saját nevedet, vagy valami kitalált, becenevet?
    2. Honnan jött az ötlet az alapszituhoz?
    3. Hány éves vagy jelenleg, és hány éves korod óta írsz?
    4. Volt már ezelőtt másik történeted? Ha igen miről szólt?
    5. A főszereplő karaktert magadról formáltad? Vagy van belőled benne valami? Ha igen, mi az?
    6. Miért pont One Direction-ös fanfiction?
    7. A bandatagból miért pont az van főszerepben, aki.?
    8. Tervezel az írás kapcsán komolyabb jövőt? Pl. Könyvek kiadása? Ha igen, miről szólna az első könyved?
    9. Minek tanulsz? Mi szeretnél lenni?
    10. Miért ajánlod másoknak a történeted?

    Üdv ~ www.blogkritikak.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Nekem teljesen jó, köszönöm!((:

    1. Kitalált név, az igazi nevem Dodó, de mivel a Delia angolosabb az lett.
    2. Igazából sehonnan. Egyszerűen csak megszületett az ötlet a fejemben.
    3.12 éves vagyok és 10 éves koromban kezdtem el írni.
    4.Igen volt, azt a történetet megálmodtam: Egy lány és egy fiú szerelméről.
    5.Igazából csak nincs benne semmi olyan mint én, csak a nevek kezdőbetűi.
    6. Előszőr nem annak indult, de úgy döntöttem talán ha benne lennének a fiúk többen olvasnák. De hát sajnos nem így volt.
    7.Azért Harry van a főszerepben mivel őt találom a fanfictionba az ideálnak.
    8.Igen nagyon szeretnék író lenni, csak sajnos annyira nem vagyok tehetséges. Az első könyvem címét azt még nemtudom.
    9. Lovas szakágon szeretnék majd elindulni, mivel lovagolok.
    10. Igazából hiába is ajánlom, nem sokat olvassák, csak a barátnőim. Amúgy meg azért mert próbálom minél izgalmasabbá tenni.

    VálaszTörlés
  4. http://love-story-with-the-janoskians.blogspot.hu/2012/10/dij.html :)

    VálaszTörlés