2012. augusztus 22., szerda

12. fejezet - I miss you

*Delia szemszöge-végig*

Hihetetlen dolgok történnek mostanában. Miközben megszűntem létezni Liam számára talált magának újat: Danielle. Úgy gondoltam ennél lesz több is, mint találkozás és twitter. Loui is talált magának párt: Eleanor. Sőt Mandnek is van barátja. Már csak Lilinek és nekem nincs. Bár mit számít ez. Épp a kisállatboltban álltam lefagyva két legjobb barátnőm előtt. Hiányoztak. Ez olyan nem tudok enni, nem tudok aludni, már lassan nevetni is elfelejtek nélkületek dolog, és komolyan úgy érzem, hogy amikor elmentetek magatokkal vittétek a szívemet.
Szó nélkül, egymáshoz iramodva egymás nyakába borultunk, mit sem törődve a körülöttünk álldogáló vásárlókkal, kiszolgálókkal. Majd egy perc hosszas ölelés után kibontakoztunk egymás karjaiból.
Már nyitottam a számat a "mit kerestek itt" szavak kimondására, mire Liliből kiömlöttek a szavak.
-Ne lepődj meg, hogy itt vagyunk! Ez az egész Reina műve. Elmesélte új legjobb barátodat, és kérte, hogy meglepetésképpen mi vegyünk neki eledelt, játékot. Úgyhogy teheted is vissza a polcra a cuccokat amiket kiválasztottál! (*;D*)
Nagy álmulkodás közepette szóra se méltattam azonnal visszapakoltam.
Majd kifizettük és hazamentünk.
Bolhát megetettem, adtam neki vizet. Majd egy jó fél órát játszottunk vele, kész élmény volt!
Csak ezek után végre leültünk és halálra beszéltük magunkat, ami már nagyon is kellett.
Észre se vettük már 11 óra volt, Reina mára aludt, apu még haza se jött.
Kimentünk vacsorázni, és tele ettük magukat.
-Köszi Del ezt a jó kis vendéglátást.
-Nektek bármit!-feleltem miközben beágyaztam, mivel nagy valószínűséggel este fél tizenkettőkor nem vonatoznak haza.
Mikor már ágyba voltunk, végre rátértünk érdekesebb témákra.
-Na és Mandy, hogy megy a dolog Dani és közted? -kérdeztem kíváncsian.
-Megyeget! Bár mostanában keveset találkozunk, mivel elutazott nyaralni. De hát ez természetes! Azért még mindig sms-ezgetünk!-Szólt kielégítő válasszal.
-Annak örülök! Na és veled Lili?
-Semmi kü....-hirtelen elhalgatott, mivel Bolha ráugrott a hasára.
Miután már normálisan kapott levegőt, eszméletlen nevetésbe fogott, amolyan Lili féle értelmetlen nevetésbe. Mivel nem lehetett kibírni, úgy, hogy mi se nevessünk, hát belőlünk is kitört.
Mint egy retardált fókák csapkodtunk nevetés közben, mit sem törődve a mellettünk lévő szobában alvó Reinára.
Fél kettőre azért már elcsendesedett a szoba, és mindenki elaludt.
Na ez egy igazi csajos este volt, ami már tényleg hiányzott.

3 megjegyzés:

  1. Kibebaszott jó.! *-* Mikor lesz következő rész.? :3

    VálaszTörlés
  2. Nem sokára!(: Megpróbálom még ma estére!:P de nem ígérem!:S

    VálaszTörlés
  3. Szia:) Fent van a kritika amit kértél:) http://naomi-londonbaby.blogspot.hu/2012/08/kritika-csokor-part-3.html

    VálaszTörlés